12 Mar 2012

So Tough! So Cute! lägger ner all verksamhet på Restaurang Retro i Malmö


Hej.
Klubben So Tough! So Cute! lägger med omedelbar verkan ner all verksamhet på Restaurang Retro i Malmö samt att jag, Daniel, avslutar allt samarbete med dem.

Under de sex år vi drivit klubb på Retro har vi naivt ignorerat alla dåliga ord och varningar men den senaste tiden har det eskalerat och framför allt har ägaren och delar av personalen behandlat oss och våra, samt andra klubbars, besökare riktigt illa.

Jag avråder å det bestämdaste alla klubborganisatörer, DJs, bokare och besökare från att någonsin samarbeta eller besöka Retro igen så länge de är under samma ägare. Jag personligen har aldrig blivit så överkörd och dåligt behandlad, både privat och i egenskap som arrangör, och jag kommer aldrig sätta min fot där igen. Behöver någon klubbarrangör behöver veta mer så kan jag kontaktas via mail eller PM.

So Tough! So Cute! Events kommer såklart fortsätta snarast möjligt på annan lokal. Tills dess så välkomnar vi er till vår andra klubb Too Cute To Puke.
Tack
//Daniel

No comments: